Skip to content

johan van bever

advertentie
Donderdagochtend omstreeks 4 uur was er een uitslaande woningbrand in Hoek ter Hulst in Oosterzele.


De 83-jarige bewoner werd wakker van een indringende rookgeur. Hij merkte onmiddellijk wat er aan de hand was en kon bij buren de hulpdiensten verwittigen. De brandweer kwam ter plaatse en zij kregen het vuur snel onder controle. De oorzaak van de brand is accidenteel en vermoedelijk te zoeken in een oververhitting van de schouw. Tengevolge van de brand is de woonst deels onbewoonbaar.